21.04.2021, готель "Русь"
(050)462-89-45

Остання
конференція з Social Media.
Фінальний акорд

21.04.2021, готель "Русь"

Наші спікери

Володимир Галіка

Керуючий партнер в NGN.agency

Тема доповіді

Швидкість, ціна, якість - будь ласка. Або чому рекламна кампанія 2021 року це 6 тижнів, а не 6 місяців

Яна Рожкова

PR-директор Viber

Тема доповіді

Viber tools for promo

Зоя Лобод

співзасновніця агенції Lobods

Тема доповіді

10 лайфхаків для результативної співпраці з блогерами

Татьяна Мокренко

Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM. 10 років в digital.

Тема выступления

Як пірнути в Тікток-річки і навіщо це бізнесу

Дар’я Маліхатко

Керівниця відділу аналітики та стратегічних досліджень Publicis Groupe.

Тема доповіді

Кількість vs якість. Чи завжди Big data дійсно Big?

Борис Гуртовий

Засновник агенства Trixter Digital

Тема доповіді

Політичний SMM

Олександр Зубарев

Head of Content відділу digital-комунікацій Promodo.

Аліна Дикуха

Генеральний директор 13chats, Керівник з маркетингових комунікацій SendPulse

Тема доповіді

Покрокова інструкція з налаштування чат-боту у FB

Евгений Халецкий

Head of social media in Median ads agency

Тема доповіді

Життєві цикли рекламних кампаній

Олексій Морозов

Creative Director в Havas Digital Kyiv

Тема доповіді

БРЕНДИ в ОVЕЧIЙ ШКУРI або iнфлюенсер маркетинг

Артем Уразовський

Head of digital marketing robota.ua

Тема доповіді

Негатив у соц. мережах. Типологія та механіка відпрацювання

Семен Кременюк

Head of AIR Producing

Тема доповіді

ТОП-5 фейлів, які знищать ваш брендовий канал на YouTube

Юлія Виноградова

Senior SMM в NGN.agency.

Тема доповіді

У процесі обговорення

Влад Богуцький

Засновник агенства B91 Targeting Agency

Тема доповіді

Ефективний SMM для B2B-сектору

Наталія Плєшакова

SMM Team Lead, Performics Ukraine

Тема выступления

Кількість vs якість. Чи завжди Big data дійсно Big?

На конференції

У повітрі літає
гарний настрій, а не вірус
Розглядаємо
робочі підходи
Смачно
годуємо
Все чітко
організовано
Турбуємося про безпеку
та комфорт слухачів

Класний
нетворкінг
Даємо багато
нових знань
Приходять клієнти,
агенції та фрілансери
хвилин максимальної
користі
Оплата карткою
або за рахунком
Знання та досвід визнаних фахівців
SMM&Digital

2

потоки

5

тематичних блоків

Головна конференція про SMM збирає всіх: новачків і профі, бізнес і діджитал-тусовку, опініон-лідерів і джедаїв у тіні.  

Разом ми:

  • Перезавантажимося
  • Поговоримо про важливе без емоджиків посеред тексту
  • Прокачаємо потрібні теми
  • Надихнемося на рік уперед
  • Принесемо ще більше світла в SMM

Приходь!  

Лише матеріали

  • Відеозаписи всіх доповідей
  • Презентації спікерів
1900
грн

Присутність

  • Виступи спікерів наживо
  • Смачні перерви на каву
  • Відеозаписи та презентації всіх доповідей
2500
грн

Програма конференції в процесі підготовки.

08:30 - 09:20 Реєстрація, ранкова кава
09:20 - 09:30 Вступне слово организаторів
09:30 10:00
Швидкість, ціна, якість - будь ласка. Або чому рекламна кампанія 2021 року це 6 тижнів, а не 6 місяців

Володимир Галіка

Керуючий партнер в NGN.agency
10+ років в digital і рекламі. Стратег, працював у великих агентствах України і Казахстану. Відомі клієнти - Інтертоп, Lenovo, Royal Canin, Avon.
Не вірить в класичну інтернет медіа-рекламу, абсолютно.
10:05 10:35
Viber tools for promo

Яна Рожкова

PR-директор Viber
Очолює PR-напрямок Viber в країнах СНД, а також у Франції та Німеччині. Вона відповідає за взаємодію компанії з зовнішніми аудиторіями, розробку комунікаційної стратегії бренду, кризові комунікації і реалізацію інтегрованих маркетингових кампаній 360º, включаючи PR, SMM і BTL-активності.
10:40 11:10
10 лайфхаків для результативної співпраці з блогерами

Зоя Лобод

співзасновніця агенції Lobods
SMM-консультант з досвідом просування понад 60 брендів в соціальних мережах (BILLA, ТАСкомбанк, КредитМаркет, ОРАНТА, Сушия і багато інших), спікер Вищої Школи Комунікацій, автор курсу по роботі з негативом, учасниця рейтингу ТОП-25 молодих підприємців України 2018 з версії MC.Today.
 
Як пірнути в Тікток-річки і навіщо це бізнесу

Татьяна Мокренко

Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM. 10 років в digital.
Засновниця агенції MokCo, яка реалізовує проекти для таких компаній: Ощадбанк, Нова Пошта, Артеріум, Галичина, Pernod Ricard (Jameson, Becherovka, Ballantine's), L’Oreal, Unilever, METRO Cash & Carry, Ahmad tea, Ельдорадо, Volkswagen.
11:45 - 12:30 Кава та смачненьке
 
Кількість vs якість. Чи завжди Big data дійсно Big?

Наталія Плєшакова

SMM Team Lead, Performics Ukraine
Більше 6 років досвіду у digital та комунікаціях у соціальних медіа, 4 із них – у агенції Performics Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine. Основна спеціалізація – створення та втілення комплексних кампаній та проектів з просування брендів у соціальних медіа.
 
БРЕНДИ в ОVЕЧIЙ ШКУРI або iнфлюенсер маркетинг

Олексій Морозов

Creative Director в Havas Digital Kyiv
15 років на рекламному ринку. Володар великої кількості локальних і міжнародних нагород. Останні 4 роки працює з такими брендами як Renault, KitKat, Lion, Jagermeister, DRAGON Energy, Карпатська Джерельна і тд.
 
Політичний SMM

Борис Гуртовий

Засновник агенства Trixter Digital
Команда Trixter Digital спеціалізується на SMM і працювала з "Планета Кіно", "МТБ Банк", "ЖЗЛ", "Citrus" і багатьма іншими брендами. На виборах до парламенту команда займалася просуванням 7 кандидатів в депутати Верховної Ради.
 
У процесі обговорення

Юлія Виноградова

Senior SMM в NGN.agency.
Веде проекти для Rohsen, Kabanosy та сторінки NGN.agency. Працювала з більш ніж 500 інфлюєнсерами по всьому світу.
Робила пресс-паки, які неможливо не розмістити в Stories:) Розміщувалась у блогерів-мільйонників безкоштовно.
11:15 
11:45
ТОП-5 фейлів, які знищать ваш брендовий канал на YouTube

Семен Кременюк

Head of AIR Producing
Вже десять років займається блогінгом на YouTube. Два останні роки очолює напрямок AIR Producing в AIR Brands. Розвиває канали, створює відеоконтент для брендів та інфлюенсерів.
Працював з такими брендами, як «Київстар», Samsung, Subaru, Microsoft, Sony, Renault, ASUS, Сomfy.
13:40 
14:45
Негатив у соц. мережах. Типологія та механіка відпрацювання

Артем Уразовський

Head of digital marketing robota.ua
Більше 3 років досвіду роботи в аналітиці ринків і 7 років роботи в digital і SMM.
Досвід роботи з такими брендами, як Coca-Cola, Lenovo, P&G, Electrolux, SONY, OLX, Nestle та інші.
 
Життєві цикли рекламних кампаній

Євген Халецький

Head of social media in Median ads agency
Спеціаліст з досвідом роботи більше 13 років в маркетинговій, інвестиційній та аналітичній сферах. Євген має викладацький досвід на курсах з інтернет-маркетингу більше 3-х років. Основні з них: Школа інтернет-маркетингу UAMASTER і Школа інтернет-маркетингу «I-Marketing», Gate.
15.20 - 16:00 Ще одна перерва на смачненьке
 
Ефективний SMM для B2B-сектору

Влад Богуцький

Засновник агенства B91 Targeting Agency
8+ років досвіду в просуванні в соціальних мережах. Серед клієнтів Cambridge Law Studio, Lexus, СК Країна, Sherman Law Company та інші
 

Олександр Зубарев

Head of Content відділу digital-комунікацій Promodo.
9 років пише креативні тексти, 4 роки в SMM. Має велику експертизою в плануванні і проведенні конкурсів, розіграшів і активацій. Допомагає створювати крутий контент в соцмережах Rozetka, Stylus і іншим великим брендам.
 
Покрокова інструкція з налаштування чат-боту у FB

Аліна Дикуха

Генеральний директор 13chats, Керівник з маркетингових комунікацій SendPulse
7 + років досвіду у сфері маркетингу, з них 5 - в інтернет-маркетингу. Спікер, організатор конференцій по мессенджер-маркетингу, викладач у Нетології, Академії WebPromoExperts, eLama та інших. Перевіряє весь функціонал сервісу SendPulse в умовах реальних проектів у різних нішах.
17:40 - 18:10 - Панельна дискусія в головному залі

Організатори

За організацію конференції SMM Rocks відповідає проект I-Marketing.ua

Його засновники — Станіслав Матюшенко і Сергій Аліксюк з 2012 року організовують масу освітніх заходів у сфері інтернет-маркетингу та онлайн-комерції: тренінги, майстер-класи, семінари, 5 конференцій з email-маркетингу, і вже шосту SMM Rocks …

Наші проекти

1
3
4
5

Партнери конференції

Інформаційні партнери

Локація

Конференція будет проходити в Києві, в 7 хвилинах пішки від найближчої станції метро “Палац спорту”,
в конференц-залах готелю «Русь»