20 жовтня 2021р.
(050)462-89-45

Остання
конференція з Social Media.
Фінальний акорд

20 жовтня 2021р.

Наші спікери

Володимир Галіка

Керуючий партнер в NGN.agency

Тема доповіді

Швидкість, ціна, якість - будь ласка. Або чому рекламна кампанія 2021 року це 6 тижнів, а не 6 місяців

Галина Котова

Маркетинг- менеджер Rakuten Viber в Україні

Тема доповіді

Інструменти Viber для просування

Татьяна Мокренко

Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM. 10 років в digital.

Тема выступления

Як пірнути в Тікток-річки і навіщо це бізнесу

Дар’я Маліхатко

Керівниця відділу аналітики та стратегічних досліджень Publicis Groupe.

Тема доповіді

Кількість vs якість. Чи завжди Big data дійсно Big?

Борис Гуртовий

Засновник агенства Trixter Digital

Тема доповіді

Політичний SMM

Олександр Зубарев

Head of Content відділу digital-комунікацій Promodo.

Аліна Дикуха

Генеральний директор 13chats, Керівник з маркетингових комунікацій SendPulse

Тема доповіді

Покрокова інструкція з налаштування чат-боту у FB

Евгений Халецкий

Head of social media in Median ads agency

Тема доповіді

Життєві цикли рекламних кампаній

Олексій Морозов

Creative Director в Havas Digital Kyiv

Тема доповіді

БРЕНДИ в ОVЕЧIЙ ШКУРI або iнфлюенсер маркетинг

Артем Уразовський

Head of digital marketing robota.ua

Тема доповіді

Негатив у соц. мережах. Типологія та механіка відпрацювання

Семен Кременюк

Head of AIR Producing

Тема доповіді

ТОП-5 фейлів, які знищать ваш брендовий канал на YouTube

Влад Богуцький

Засновник агенства B91 Targeting Agency

Тема доповіді

Ефективний SMM для B2B-сектору

Наталія Плєшакова

SMM Team Lead, Performics Ukraine

Тема выступления

Кількість vs якість. Чи завжди Big data дійсно Big?

На конференції

У повітрі літає
гарний настрій, а не вірус
Розглядаємо
робочі підходи
Смачно
годуємо
Все чітко
організовано
Турбуємося про безпеку
та комфорт слухачів

Класний
нетворкінг
Даємо багато
нових знань
Приходять клієнти,
агенції та фрілансери
хвилин максимальної
користі
Оплата карткою
або за рахунком
Знання та досвід визнаних фахівців
SMM&Digital

2

потоки

5

тематичних блоків

Головна конференція про SMM збирає всіх: новачків і профі, бізнес і діджитал-тусовку, опініон-лідерів і джедаїв у тіні.  

Разом ми:

  • Перезавантажимося
  • Поговоримо про важливе без емоджиків посеред тексту
  • Прокачаємо потрібні теми
  • Надихнемося на рік уперед
  • Принесемо ще більше світла в SMM

Приходь!  

Лише матеріали

  • Відеозаписи всіх доповідей
  • Презентації спікерів
1900
грн

Присутність

  • Виступи спікерів наживо
  • Смачні перерви на каву
  • Відеозаписи та презентації всіх доповідей
2500
грн

Програма конференції в процесі підготовки.

08:30 - 09:20 Реєстрація, ранкова кава
09:20 - 09:30 Вступне слово организаторів
09:30 10:00
Швидкість, ціна, якість - будь ласка. Або чому рекламна кампанія 2021 року це 6 тижнів, а не 6 місяців

Володимир Галіка

Керуючий партнер в NGN.agency
10+ років в digital і рекламі. Стратег, працював у великих агентствах України і Казахстану. Відомі клієнти - Інтертоп, Lenovo, Royal Canin, Avon.
Не вірить в класичну інтернет медіа-рекламу, абсолютно.
10:05 10:35
Інструменти Viber для просування

Галина Котова

Маркетинг- менеджер Rakuten Viber в Україні
 
Як пірнути в Тікток-річки і навіщо це бізнесу

Татьяна Мокренко

Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM. 10 років в digital.
Засновниця агенції MokCo, яка реалізовує проекти для таких компаній: Ощадбанк, Нова Пошта, Артеріум, Галичина, Pernod Ricard (Jameson, Becherovka, Ballantine's), L’Oreal, Unilever, METRO Cash & Carry, Ahmad tea, Ельдорадо, Volkswagen.
11:45 - 12:30 Кава та смачненьке
 
Кількість vs якість. Чи завжди Big data дійсно Big?

Наталія Плєшакова

SMM Team Lead, Performics Ukraine
Більше 6 років досвіду у digital та комунікаціях у соціальних медіа, 4 із них – у агенції Performics Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine. Основна спеціалізація – створення та втілення комплексних кампаній та проектів з просування брендів у соціальних медіа.
 
БРЕНДИ в ОVЕЧIЙ ШКУРI або iнфлюенсер маркетинг

Олексій Морозов

Creative Director в Havas Digital Kyiv
15 років на рекламному ринку. Володар великої кількості локальних і міжнародних нагород. Останні 4 роки працює з такими брендами як Renault, KitKat, Lion, Jagermeister, DRAGON Energy, Карпатська Джерельна і тд.
 
Політичний SMM

Борис Гуртовий

Засновник агенства Trixter Digital
Команда Trixter Digital спеціалізується на SMM і працювала з "Планета Кіно", "МТБ Банк", "ЖЗЛ", "Citrus" і багатьма іншими брендами. На виборах до парламенту команда займалася просуванням 7 кандидатів в депутати Верховної Ради.
11:15 
11:45
ТОП-5 фейлів, які знищать ваш брендовий канал на YouTube

Семен Кременюк

Head of AIR Producing
Вже десять років займається блогінгом на YouTube. Два останні роки очолює напрямок AIR Producing в AIR Brands. Розвиває канали, створює відеоконтент для брендів та інфлюенсерів.
Працював з такими брендами, як «Київстар», Samsung, Subaru, Microsoft, Sony, Renault, ASUS, Сomfy.
13:40 
14:45
Негатив у соц. мережах. Типологія та механіка відпрацювання

Артем Уразовський

Head of digital marketing robota.ua
Більше 3 років досвіду роботи в аналітиці ринків і 7 років роботи в digital і SMM.
Досвід роботи з такими брендами, як Coca-Cola, Lenovo, P&G, Electrolux, SONY, OLX, Nestle та інші.
 
Життєві цикли рекламних кампаній

Євген Халецький

Head of social media in Median ads agency
Спеціаліст з досвідом роботи більше 13 років в маркетинговій, інвестиційній та аналітичній сферах. Євген має викладацький досвід на курсах з інтернет-маркетингу більше 3-х років. Основні з них: Школа інтернет-маркетингу UAMASTER і Школа інтернет-маркетингу «I-Marketing», Gate.
15.20 - 16:00 Ще одна перерва на смачненьке
 
Ефективний SMM для B2B-сектору

Влад Богуцький

Засновник агенства B91 Targeting Agency
8+ років досвіду в просуванні в соціальних мережах. Серед клієнтів Cambridge Law Studio, Lexus, СК Країна, Sherman Law Company та інші
 

Олександр Зубарев

Head of Content відділу digital-комунікацій Promodo.
9 років пише креативні тексти, 4 роки в SMM. Має велику експертизою в плануванні і проведенні конкурсів, розіграшів і активацій. Допомагає створювати крутий контент в соцмережах Rozetka, Stylus і іншим великим брендам.
 
Покрокова інструкція з налаштування чат-боту у FB

Аліна Дикуха

Генеральний директор 13chats, Керівник з маркетингових комунікацій SendPulse
7 + років досвіду у сфері маркетингу, з них 5 - в інтернет-маркетингу. Спікер, організатор конференцій по мессенджер-маркетингу, викладач у Нетології, Академії WebPromoExperts, eLama та інших. Перевіряє весь функціонал сервісу SendPulse в умовах реальних проектів у різних нішах.
17:40 - 18:10 - Панельна дискусія в головному залі

Організатори

За організацію конференції SMM Rocks відповідає проект I-Marketing.ua

Його засновники — Станіслав Матюшенко і Сергій Аліксюк з 2012 року організовують масу освітніх заходів у сфері інтернет-маркетингу та онлайн-комерції: тренінги, майстер-класи, семінари, 5 конференцій з email-маркетингу, і вже шосту SMM Rocks …

Наші проекти

1
3
4
5

Партнери конференції

Інформаційні партнери

Локація

Конференція будет проходити в Києві, в 7 хвилинах пішки від найближчої станції метро “Палац спорту”,
в конференц-залах готелю «Русь»